Short change hero

På något konstigt sätt gillar jag faktiskt Born this way med Ulrik Munther, den är skön!
Ledig idag, ätit mcdonalds, ska börja på mitt so arbete om Usa, ska träna! Gårdagens träning känns idag, mina ben är helt slut! kkänner mig söt idag, lite iaf, har vårkänslor så jag gick till mcdonalds utan jacka, inte det bästa när man är förkyld, men de värt! Har just nu 29kr på kontot, hej jag vill ha barnbidrag nu tack! Vet inte riktigt vart pengarna har tagit vägen men men jag klarar mig nu iaf så! På fredag blir det Zumba med kusin vitamin, underbart! sen blir det kanske stan med henne på lördag, mysigt värre! Men nu ska göra mitt so arbete, ciao!

blond och smala ben, love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback