Så får du mig ändå

Vaken, alla andra sover, vi somnade vid 5.
Ja igår låg vi ock kollade på Big Bang Theory till halv 3 sen började vi kolla på någon konstig cepe film och sen log vi bara och pratade till ungefär 5. Så jag har fått lite indr än 5 timmar och träning sen, rätt underbart!
Snart ska jag gå och göra pannkakor till alla, så fort jag får något slags livstecken från någon av dom!
Tveksam på att jag kommer få det snart. Jag fattar inte varför jag inte kan sova längre, tror de kan va för att jag sov bredvid någon och med en filt inatt men ändå jag vill kunna sova länge igen! Inte bara till 10 typ till 12 eller något jag vet inte, men jag vill inte alltid vara först vaken!
Mina nya shorts är helt outstanding, ni ska få se dom någon dag! Second hand is the shit säger jag bara!
Nä nu ska jag kolla på tv och sen göra mumsiga pannkakor! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback