Rocketshiptothemoon

The big bang theory och snart een go pizza på det! Helt lovely, en helt okej lördag men ändå väldigt tråkig!
Det bästa är väl pizzan, jag vet dock inte vadjag ska hitta på under earth hour, men det blir väl att spela lite gitarr och mysa i mitt rum! Tur att det finns laptop så man inte behöver ha i någon sladd (y)
Vi har inget vatten heller, dom håller på och bygger och det är andra gången dom borrar fel så vattet försvinner i år.
Ska nog kolla på Big bang theory hela natten eller något, älskar det verkligen! Sheldon Cooper asså <3
Jag vill se Hur många lingon finns det i världen, den verkar jätte mysig!
Näääää nu ska jag äta pizza snart, heeejddå!

Pizza, you got to love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback