La camisa negra

kollar Family guy, äter goda munkar och taggar inför imorgon!
det känns som jag ska göra något ikväll även fast jag inte ska det så känns det så, skumt!
schlagerkväll och tacos är det som gäller imorgon helt lovely och på söndag har jag bestämt att jag ska göra pannkakor till alla till frukost!
jag funderar på att gå ner och sola eller springa sen men jag vet inte för vi måste handla och panta alla burkar och det är typ 5pappers påsar! Sjukt!
så vi får se hur det blir.
jag har lekt med lera idag, det var kul.
lyssna på schlager och äta kaka med 14dl socker är i kul, nu ska jag hitta på något roligt ett tag sen typ kolla film resten av kvällen, ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback