Förr eller senare

Va sur, blev glad, är arg ledsen sur.
Hittade min nalle i en kudde jag kramade han en stund sen skrev jag om kärnkraftverk.
Jag tränade, slogs, fick ut aggretion, men inte mycket, inte tillräckligt.
Finns inget att göra, ska plugga på om kärnkraftverk, ska fota, ska krama nalle.
folk fattar inte att man kan ha en speciell relation men ett gosedjur som man haft sen man va typ 2(?), skumt, jag förstår det.
Emil Jensen värmer, hjälper, finns.
Jag behöver någon, någon att prata med, någon att krama, någon att lita på.
En pojk.
Behöver plugga, vill inte, ska nog sova ist, sov inte så mycket inatt.
Vill vara uppe hela natten bara för att, men jag kommer nog somna snart, börjar bli tungt att hålla uppe ögonbrynen.
Hejdå.

har tappat bort mina armband.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback