You had it in your hands

Lyssnar på mysmusik och ska snart sova, ska upp tidigt imorgon och rulla chokladbollar.
Min axel luktar äckligt pga den dumma voltaren salvan, dumma axel som ska göra ont!
Fanny och jag har tränat och då gjord axeln superduper ont, så ska ta det lungt med träning ett tag nu, sen gjorde vi hallon smoothies helt lovely!
Jag vill ha nya skor och massa fina tröjor och en arvikabiljett, men icke sa nicke de finns inga pengar till det.
Vi ska beställa våra klasströjor snart, jag ska ha byxor också på rumpan ska det stå Gimli, jag är Gimli.
Jag orkar inte riktigt sova, hela våran kyl luktar salami så jag typ spyr varje gång jag öppnar den, äckligt är det!
Anna Ternheim och Nalle, jag vill ha sköldpaddorna nu! Orkar inte vänta till sommaren.
Har super duper ont i vaderna med, imorgon ska vi springa ända till golfplanen och tillbaka, det är super duper långt! Jag kommer avlida.
Nä nu måste jag sova, annars kommer jag inte upp imorgon, fuck behöver sova nu känner jag, pff nej godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback