Look at the stars

Idag är det tydligen Idol audition i gbg, farmor och farfar kommer hit, jag vill göra något idag.
Lyssnar på Coldplay och ska snar fixa mig, sovit som en stock inatt och drömmt om båtar, hajar, vitmålade människor, bryggor, och poliser och sen pannkakor och sylt i glas med! Vi har bullar i frysen och chips i skåpet, ser ut som en rolig lördag jag har framför mig! Jag vill tatuera mig nu och inte när jag är 18 utan nu!
Det är fint väder ute så det hade ju vart kul att åka till stan men jag har inga pengar eller busskort så då går det sådär! Jag är sugen på mcdonald, pizza, subway och thaimat men thaimat åt vi igår och efter det var jag helt död, igår tränade jag zumba med ida, jag trodde jagskulle dö, detva väldigt svårt men kul. Nu låter det som en 6åring med en blogg som skriver men det är det inte.
Hejdå!


för glad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback