I'm sorry, he's mine!

min spotify lista äger alla typ, mm den är awesume, nästan som fluffy kittens,
de kanske är därför den heter så.
min data bränner sönder mina ben just nu så jag ska fixa mig lite ist och
dricka passionsfrukts dricka, mumma.
jag vill ha tacos men vi ska äta pasta med sås, usch jag är hungrig. men först en timmes combat,
 ohh i will die..
jag vill ha en sten balkong och en fin stol på den. sommar är vad jag vill ha, de e
därför jag tränar tror jag för att se bra ut på stranden, eller aa de gör jag redan
men för att hålla den formen, jag ska börja sola så jag kan bli lite brun och inte
gå runt som ett vitt lakan hela tiden, jag vill ha färg på kroppen, jag ska sola imorgon
 eller på torsdag, någon dag snart! och sen får det bli minst två ggr i månaden, måste ha färg.
 jag vill till england nu och kolla på west ham och sjunga i'm forever blowing bubbles, mums!
jag gillar reklamen när kiss spelar i hans bil, jag kan den utantill.
jag ska inte träna imorgon för då ska jag vara med jolin och dricka te och äta scones, mumma!
ibland tror jag att jag kommer från en annan planet, jag är inte som alla andra, jag är lite
skum, lite för mig själv, i mitt eget huvud, det är roligt där inne, många knäppa idéer.

sol, kamera och för mycket O'boy! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback